Volgers

maandag 8 december 2014

Theepot

Nee geen kerst maar een theepot, ik was weer aan het spelen met de cticut en ja  daar kwam ik deze theepot tegen dus nel kon aan de slag.
Nu zit er maar in mijn hoofd een  Silhouette te gaan aanschaffen en dan mijn Cricut,s een grote en een kleine weg te doen maar ik ga steeds meer twijfelen want ik heb natuurlijk zoveel Cartridges en er zijn echt nog zoveel dingen wat ik nog niet heb geprobeerd dus ik weet het nog niet , ja de kleine doe ik wel weg omdat ik de grote heel veel gebruik,maar de Silhouette ik weet het  echt niet meer.


Dit kaartje heb ik gisteren nog even  gemaakt en gelijk maar even een plaatje met een meisje met een poesje er op gedaan  maak ik Plony ook weer  blij  want met deze kaart kan ik meedoen met de
Challenge van WLVC   de opdracht kind met een dier .
Zo dan ga ik zo maar beginnen met het schrijven van mijn kerstkaarten en natuurlijk even kijken of ik er al genoeg heb anders ga ik nog snel even door het kan nog net toch. Ik zeg maar weer veel liefs en groetjes Nel

20 opmerkingen:

  1. Ha die Nel, Ik zie bij jou ook staan, bewijs dat je geen robot bent, weet je hoe dat komt?
    Je theepot is prachtig , mooie kleurtjes en prachtig gemaakt.

    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie niks bijzonders op je blog, alleen heb je die robot weer aan staan en dat had je nooit. ie kan je zo weer uitschakelen hoor. Ik hoop, adt ik er door kom, want kan nauwelijks lezen wat er gevraagd wordt.
    Effe proberen dan maar.
    groetjes leny
    Wil je de maten van die theepoy hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Nel, en ook helemaal op z'n Plony's in dit mooie roze dus ik zeg twee vliegen in 1 klap! Maar je maakt er ons ook erg blij mee hoor, erg leuk dat je weer de moeite hebt genomen gezellig mee te doen met de challenge bij WLVC!
    Succes met de beslissing te maken, we krijgen het vast wel te horen als je de knoop hebt doorgehakt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Nel, en ook helemaal op z'n Plony's in dit mooie roze dus ik zeg twee vliegen in 1 klap! Maar je maakt er ons ook erg blij mee hoor, erg leuk dat je weer de moeite hebt genomen gezellig mee te doen met de challenge bij WLVC!
    Succes met de beslissing te maken, we krijgen het vast wel te horen als je de knoop hebt doorgehakt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf gaaf gaaf....zie je wel dat je helemaal niets nieuws nodig hebt Nel...er is nog zoveel te ontdekken....Houd je geld lekker in je zak en maak gewoon zulke leuke kaarten als deze...heeeeerlijk om te zien.Fijn dat je meedoet bij WLVC.....helemaal goed.
    Liefs van Plony

    en je moet even je woordverificatie uitzetten Nel....ik weet niet waarom dat ineens aanstaat maar dat is super vervelend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh, ik begrijp je twijfel hoor Nel. Ik heb zelf 2 jaar geleden mijn grote cricut met een heleboel cardriges in een opwelling verkocht... Kort daarna ondekte ik het bloggen. Je begrijp wel dat ik er een enorme spijt van hebt!
    Gelukkig heb ik nog wel mijn cuttlebug en die gaat nóóit weg!
    Je hebt een mooie theepot gemaakt met zo'n lief plaatje.
    Gezellig dat je weer meedoet bij WLVC!

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtige theepot geworden Nel, helemaal leuk en dan dat roze, daar maak je Plony inderdaad gelukkig mee hihi. Gezellig dat je weer meedoet met de challenge bij WLVC.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supersss, Nel, mooi kleurtje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Nel,
    prachtige theepot,
    ook zo mooi versiert!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nel,

    Wat een prachtige theepot heb je gemaakt. Ik kan heel goed begrijpen dat je twijfelt. Ik heb zelf de Silhouette en ben daar heel erg tevreden over. De patroontjes die je bij ze kan kopen zijn niet duur en je kan ze ook zelf maken. Wens je suc6 met twijfelen :)

    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Even testen Nel....ik ga een berichtje achterlaten zonder die stomme letters over te typen....kijken of ie hem pakt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat doet ie dus......dan maar gewoon negeren die robot.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ga even Plony nadoen. Maar heb gelijk een vraagje? Kan jij een kerstboom cricutten??? van zo'n 20 cm hoog en 10 breed?
    Voor Wim.
    groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad die woordverificatie negeer ik verder gewoon.
    groetjes en Plony bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi theepot kaartje, Nel en inderdaad ook mooi vintage!
    W.b. je Cricut versus Silhouette... ik heb de Silhouette en merk dat je heel veel ermee kunt, maar je moet er wel in thuis raken. Ben je handig met een computer en kun je ook zelf ontwerpen, dan is het een fijn ding, al zijn veel gekochte bestanden meer geschikt voor lay-outs en zijn ze verkleind te priegelig voor op een kaart. Als jij een boel cartridges hebt en daar veel niet van hebt gebruikt, zou ik zelf bij de Circut blijven voorlopig. Succes met de beslissing.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi theepot kaartje, Nel en inderdaad ook mooi vintage!
    W.b. je Cricut versus Silhouette... ik heb de Silhouette en merk dat je heel veel ermee kunt, maar je moet er wel in thuis raken. Ben je handig met een computer en kun je ook zelf ontwerpen, dan is het een fijn ding, al zijn veel gekochte bestanden meer geschikt voor lay-outs en zijn ze verkleind te priegelig voor op een kaart. Als jij een boel cartridges hebt en daar veel niet van hebt gebruikt, zou ik zelf bij de Circut blijven voorlopig. Succes met de beslissing.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave theepot Nel! Ik heb geen Silhouette of Cricut dus ik kan je jammer genoeg geen advies geven.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja hoor Nel....weg is ie die woordverificatie.....

    BeantwoordenVerwijderen