Volgers

maandag 12 januari 2015

Pfff twee mannenkaarten

Pfff het gaat niet lekker met de hobby er komt niets uit mijn handen , alhoewel deze toch maar weer even gefreubeld  mannenkaarten dat gaat wel bij mij maar ik wil eens iets anders maar weet niet echt wat komt vanzelf zullen jullie  zeggen.


Dit zijn ze dan weer .
Ik ga eens goed nadenken wat ik nu weer eens ga maken ik zit te denken aan leuke prulletjes maar wat ???
Jullie zien het wel als we maar wat te doen hebben toch   , veel liefs Nel

15 opmerkingen:

  1. Ha Nel, je mannen kaarten zijn prachtig. Maar ik begrijp dat je wel eens iets anders wilt, Zelf heb ik vorig jaar nauwelijks nog een kaart gemaakt was er helemaal klaar mee. En ben toen gaan breien en haken, Maar omdat het haken opeens niet meer ging zo als ik wilde. (zie mijn blog) heb ik mijn eerste borduurkaart sinds lange tijd weer gemaakt. Dus gewoon even iets anders, en dan komt het allemaal wel weer goed. Lieve groetjes JOke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze mannenkaarten zijn superleuk Nel!
    Hoop dat de inspiratie snel terug is. Balen is dat hè?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De mannenkaartjes zijn heel mooi geworden Nel. En jij maar zeggen dat je niet genoeg inspiratie hebt. Als tip wil ik je meegeven om misschien op Pinterest eens rond te neuzen, ideetje in overvloed en je kan er je eigen draai aangeven.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het zijn 2 gave mannenkaarten Nel die cowboy is super.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er komt niets uit je handen?? ik vind deze kaarten echt wel mooi hoor!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Voor als het je even niet lukt vind ik ze wel
    super gaaf geworden, mooie kaarten ☺

    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel wat zijn dit 2 geweldige mooie kaarten! superleuk gemaakt voor mannen. Dat kun je inderdaad heel goed. Anders even iets namaken wat je leuk vindt dan komt je eigen inspiratie wel weer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch wel twee leuke mannen kaarten hoor Nel! Inderdaad, anders eens kijken op pinterest, een bron van inspiratie!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaarten zijn mooi en wat een prachtige plaatjes (zwijmell hihihi).

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je mannenkaarten zijn wel heel stoer hoor Nel. Mooie plaatjes erop...Anders gewoon iets na gaan maken, meestal komen de ideeën dan vanzelf..;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. These are beautiful Nel. Especially the blue one.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nel, ben begonnen om weer eens langzaam de draad op te pakken en bij mijn bloggers langs te gaan. Wat een mooie en mannenenkaarten heb je gefreubeld! Er komt wel degelijk wat uit je creatieve handjes, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Nel,
    wat een mooie mannenkaarten maak je toch altijd!
    Misschien eens op youtube kijken wie weet word je zo ge-inspireerd
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke mannenkaarten! Erg bijzonder! Super gaaf!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen