Volgers

zondag 15 maart 2015

Baby

Daar ben ik dan weer maar nu met een kaart wat  eigenlijk mijn ding niet is.
Waarom ?  ,Ik vind ze heel erg mooi en leuk altijd maar ik heb er altijd zo een moeite mee, echt het is een hele opgave voor mij.
Ik had beloofd een kaart te maken voor een challenge en  ja hoor de opdracht luidt  maak een vintage babykaart.

 Dit is mijn baby kaart  ik wou  geen gewone kaart maken ,dus is het een kinderwagen geworden. De kleuren zijn in het echt blauw met wit maar op de foto lijkt hij veel witter jammer.
Ik ben echt benieuwd wat jullie hier van vinden en je mag ook best kritiek leveren tips zijn natuurlijk ook welkom.
Met deze kaart wil ik graag mee doen aan de challenge van
WLVC : maak een vintage baby kaart
Ik ga hem gauw op het blog zetten want ik ben nog  net op tijd , heel veel liefs Nel

16 opmerkingen:

  1. Nel. this is really gorgeous. Superb.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw...dit is echt een hele prachtige creatie! Super gaaf zo'n kinderwagen. Erg leuk, en als ik een klein puntje van kritiek zou moeten geven.....moet ik toch wel heel diep nadenken hoor.....hij is gewoon mooi!!!! Enige is dat ik hem iets te wit vind, er had wat mij betreft wel een klein accentje roze of blauw in gemogen. Maarja....dat is misschien ook een questie van smaak....dus niet echt kritiek! ;-)

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kinderwagen helemaal geweldig Nel, bij jouw zie ik er meteen een vintage kaartje in, bij me eigen niet zo gauw.
    Liefs Ghea ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal geweldig Nel erg orgineel gedaan zo met de kinderwagen. Gezellig dat je meedoet aan de challenge van WLVC enne ruimschoots op tijd hoor je had nog 2 dagen.

    groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie vintage kinderwagen Nel. Ik kan geen kritiek bedenken hoor, het is een plaatje en tot in de puntjes afgewerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel
    Wat een schitterende baby vintage kinderwagenkaart, echt supermooi en helemaal af.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo daar is ie dan hoor.....ik hoor je hier bijna zuchten hahahahaha....wat is dat toch? je hebt het toch prima gedaan....het is hartstikke schattig zo met die kinderwagen en als je die nog eens gaat versturen dan mag de ontvanger heel blij zijn met zo'n prachtige kaart. Toppie gedaan Nel!
    Fijn dat je meedoet aan de challenge van WLVC en succes.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel,
    Helemaal super is je kinderwagenkaart, mooi versierd, een geslaagde kaart!
    Liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel fraai gemaakt Nel. Een super kinderwagen en wat komt die rand met je nieuwe bloemetjes mooi uit. Is dat een houten model van die of gene???. Ik vind hem heel gaaf. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vin dhet een plaatje hoor Nel, super gedaan, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Nel,
    knap gemaakt en helemaal knap als het je ding niet helemaal is!!!!
    Ik vind de kinderwagen met bloempjes en plaatje schitterend!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje Nel wat een dotje! Echt super geslaagd joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat superleuk is je kinderwagen Nel! Hij is zo schattig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nel wat schattig deze kinderwagen. Je bent weer zeer actief geweest de kaart hieronder en boven ook erg mooi. Groeten TrijntjE

    BeantwoordenVerwijderen