Volgers

vrijdag 13 maart 2015

De Schoen

Het gaat weer lekker met knutselen zou het door het mooie weer komen eigenlijk heb ik nog nooit  een winterdip gehad , maar ja alles heeft een eerste keer.
Van de week  even  naar mijn hobbymaatje in Lekkerkerk geweest ondanks dat ze niet lekker was toch een hele gezelllige dag
.
En als ik daar vandaan komt toch altijd weer inspiratie heerlijk zo een maatje  ,bedankt voor de gezellige dag en jij heel veel beterschap.
 Deze kaart had ik al klaar dus dit was geen inspiratie van mijn dag maar de volgende misschien  wel.
Ik zeg maar weer veel liefs en Groetjes Nel


10 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje! Super leuke details! Gaaf gedaan!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje Nel! Heerlijk zo'n knutseldagje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd Nel....heel gaaf en ik blijf die lamp een droppie vinden hoor...Past er superleuk bij.
    Ondanks dat ik niet helemaal fit was gisteren was het toch fijn om je gezellig weer over de vloer te hebben hoor meis.....Het was een welkome afleiding en tussen het hoesten door hebben we heerlijk kunnen beppen.....Daar hebben wij nooit problemen mee toch ? Hahahaha
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig om een freubelvriendin te hebben Nel. En ik kan me helemaal voorstellen dat je het in Lekkerkerk prima naar je zin hebt gehad.
    Dit kaartje is prachtig gemaakt.
    Maarre.... wat een enorme hak heeft die schoen.. Ik hoop niet dat je daarop je boodschappen gaat doen!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel,
    Ik zag dat je kaartje ook op FB goed in de smaak viel, het is ook een leukerd..wat een mooi plaatje..
    Liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card Nel. Love the colour and the design.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Nel. Mooie schoen. Kan jij er nog op tippelen?? Dat het gezellig was bij Plony wist ik al. En mooie kaarten kan jij ook maken. Zie maar. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Nel, leuk dat plaatje met de schoen en wat heb je 'm romantisch afgemaakt.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Nel,
    klinkt gezellig zo samen lekker bezig zijn!
    Het kaartje vind ik weer erg mooi,
    zo met die schoen!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen