Volgers

vrijdag 20 maart 2015

Dom hoor

Hoe dom kan iemand zijn , je weet het eigenlijk wel maar je doet het niet ja dit noem ik DOM.
Ik  miste steeds iets op  mijn Vintage kaarten  en waar begin je mee met beïnkten .
Van diverse maatjes kreeg ik dus de tip randjes beïnkten Nel
.Ik heb  nu het stempelkussen vlak voor mijn snufferd neer gelegd  en ik ben  met deze kaart dus lekker aan de slag gegaan, ik hoop dat ik het volhoud want ach in je enthousiasme vergeet je het wel eens.
Maatjes bedankt voor de tips  groetjes Nel.

11 opmerkingen:

  1. Wat doet het plaatje het toch goed he? En nu zie ik de mooi embroiderie voor t eerst goed bij je kaart. Slimpie he? gr leny
    PS Je kaart is schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach de volgende keer beter Nel het is een mooi kaart geworden.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel, het was me nog nooit opgevallen hoor. Ik vind je kaarten altijd erg mooi. Dit is ook weer een beauty in dat mooie blauw Nel. Wat een mooi kant heb je gebruikt op deze kaart en die schemerlamp is ook leuk erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een sierlijk kaartje met mooi kant!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, helemaal niet dom, hoor. Maar blij met die tip wel en dat je het nu ook gebruikt zal je zelf ook wel blij maken. Prachtig kaartje, Nel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is gorgeous Nel. I love the image and the colour. Beautiful lace.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige vintagekaart Nel, ook de kleuren spreken me aan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel,
    het is weer een bjoetie met een mooi, Vintage touch..super toch dat beïnkten..
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, wat een leuk verhaal zeg, zie je al zitten met de inkt pal voor je neus.
    Je kaart is weer een beauty geworden hoor. Prachtige kleur blauw is dit en wat een gaaf plaatje.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om te zien dat je onze tip al direct hebt aan gepast tis een echte vintage kaart Nel.
    Groetjes leni

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi nel...
    jaaaaa dit geeft veel meer dimensie aan je kaart!
    wat een mooie kaart!!!
    fijn he dat we elkaar zo kunnen helpen,
    met het knutselen!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen