Volgers

dinsdag 3 maart 2015

Eén telefoontje

Eén telefoontje en je zit er weer helemaal in .
Na een maand bijna helemaal niets te hebben gedaan, had nergens geen zin in ondanks dat ik een super apparaat hebt aangeschaft kwam er toch echt niets uit mijn handen.
Maar er schijnt weer een zonnetje na het telefoontje van mij lieve hobbymaatje niet zo lang hoor 1,4 uur kan ik de draad weer opppakken, ik heb al weer ideetjes maar wat  mis je dan veel in een maand tijd  STOM  hoor.
Ik was wel met andere dingen bezig  echt heel leuk maar kaarten zijn toch wel heel leuk om te maken.


Deze kaart gemaakt voor mijn schoonmoedertje 92 jaar .
Maar ik ga gauw weer mijn hobbykamertje reorganiseren en zien jullie me zeker weer  sneller terug dan een maand, ook ga ik weer eens lekker een blogrondje maken  , ik zeg maar tot gauw en groetjes Nel

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige sjieke kaart! Echt heel erg mooi gedaan! Zeer stijlvol!

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bloemetjes doen het altijd goed, schitterend Nel!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat het zonnetje weer schijnt na dat telefoontje Nel.. en fijn dat je weer zo'n lief kaartje hebt weten te maken. Prachtig dat kant in combinatie met het plaatje en het mooie blauw. Je bent het zeker niet verleerd Nel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Nel. Gorgeous card. It is nice to see you back.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel, ik miste je al, wat een beauty heb je gemaakt voor je schoonmoedertje, 92 jaar.
    Super leeftijd.
    Ja wat is Noa een schatje hè, ik ben dol op haar.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel wat gezellig om weer een kaart van je te zien en wat is deze prachtige. Wat mooi voor je schoonmoeder. Ook gefeliciteerd hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Nel.
    wat leuk dat je mij blog heb bezocht en ik kom meteen even bij jou kijken.
    wat een prachtige kaart zeg, en wat een leeftijd heeft je schoonmoeder gehaald.
    geweldig zeg en ze zal zeker deze mooie kaart waarderen.
    heb mij meteen als volger bij je aangemeld.
    groetjes van Anneke.
    ps, je volgt mij ook op pinterest zag ik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaart nel!
    echt top met die zachte kleuren
    en het plaatje is super!!!
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Nel !
    Mooi van kleur leuk plaatje met leuke details .
    Mooi geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Soms heb je wel eens even een pauze nodig hoor, moet kunnen. Het kaarten maken ben je in die maand in ieder geval niet verleerd, het is weer een prachtige. Ben benieuwd wat je allemaal weer gaat maken de komende tijd.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daar is ze weerrrrrrrrr...zie je wel, het komt vanzelf terug het knutselgevoel. Goed gedaan Nel....een prachtige kaart die zeker zal zijn gewaardeerd.En nu weer lekker bezig blijven hoor....lukt het niet dan bel je maar ff hahahaha.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen