Volgers

woensdag 18 maart 2015

Happy Birthday

Wat een heerlijk weer we gaan de goede kant op ,ik ben lekker even in de tuin bezig geweest elke  keer een stukje en dan kom ik er ook , maar wat een werk weer en dat allemaal in je ééntje maar het komt goed ,
Ook met de kaarten gaat het nog steed lekker  op mijn kaart bloemen verwerkt want ja dit hoort er toch bij.

Dit is mijn creatie voor van vandaag . Het valt me nu zelf ook op dat ik meer naar het roze ga en dan te weten dat mijn kleur toch wel blauw is  , welke kleur wordt de volgen ik weet het nog niet,
we gaan gewoon verder,nog een hele fijne dag en tot ziens Veel lief Nel

13 opmerkingen:

  1. haha...ik zie dat je de randjes bewerkt het met inkt..je ziet het verschil met de vorige kaart...goed gedaan hoor!!

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Nel echt een prachtige kaart mooi geheel.
    Leuk plaatje .Fijne dag verder.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel, ja we genieten lekker van dit mooie weer, hier ook hoor, gisteren lekker veel buiten geweest, zalig. De vogels zijn al druk bezig en vliegen druk heen en weer. Wat een prachtige kaart weer Nel, rose, mijn lievelingskleur, maar jij weet er ook wel raad mee zie ik terwijl blauw jouw lievelingskleur is. Fijne dag, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel, ja we genieten lekker van dit mooie weer, hier ook hoor, gisteren lekker veel buiten geweest, zalig. De vogels zijn al druk bezig en vliegen druk heen en weer. Wat een prachtige kaart weer Nel, rose, mijn lievelingskleur, maar jij weet er ook wel raad mee zie ik terwijl blauw jouw lievelingskleur is. Fijne dag, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dat heb je schitterend mooi gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is heel mooi Nel. Bij jou lukten de blaadjes dus wel. Je bloemenrand is weer fraai hoor.
    Ik heb net wat naar je gestuurd. Nu allebei een bult !!! gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi nel,
    weer een prachtig kaartje!
    Heb je bij deze de randjes be-inkt?
    Ziet er mooi uit!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er weer prachtig uit Nel, wie weet verander je van smaak van blauw naar roze/
    Bij ons was het maar koud vandaag langs de kust brrrr gauw mijn winterjas weer aangetrokken.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel,
    jaaa je hebt de randjes beinkt, dat ziet er heel mooi uit, leuke kaart heb je gemaakt!
    Liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is ook weer een mooie kaart!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart, mooie kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen