Volgers

vrijdag 6 maart 2015

Lief

Ik zie ik heb er weer volgers bij  van harte welkom op mijn blog ik ben dan ook gelijk volger bij jullie geworden wat een leuke en mooie creatie,s heb ik al bij jullie gezien en ik heb al inspiratie opgedaan ik hoop dat jullie dit ook bij mij kunnen doen.
Heerlijk weer in mijn hobbykamer zitten freubelen met dit als resultaat ik ben er tevreden over en ben al weer met wat anders bezig.


Vanmiddag weer  lekker verder knutselen maar eerst nog even naar mijn schoonmoedertje een bakkie koffie halen .
Ik had van de week nog wat kant aangeschaft ach  ik had nog niets en dit heb ik maar gelijk gebruikt op mijn kaart het kadertje heb ik gemaakt met mijn Cameo leuk hoor het één en ander uitproberen en het gaat steeds beter.
Ik zeg maar weer tot ziens veel liefs Nel.

12 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje Nel mooi kant en plaatje , en wat lees ik een nieuw apparaat aangeschaft je hebt het al aardig onder de knie al zeg je het zelf...ik ben het er helemaal meeeens. Ik heb je een tijd niet voorbij zien komen maar nu stond je bovenaan, dus meteen even langs gegaan. Wens je een fijne dag,
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He dacht ik, die ken ik toch, maar hij stond op facebook he? Maar mooi is ie. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker een lief kaartje Nel, zeg maar gerust super lief.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nel, wat een heerlijke romantische kaart!
    Succes met de Cameo hoor!
    Liaxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi nel!
    met de zachte kleuren!
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige romantische kaart! Super leuk!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie romantische kaart. Prachtig gemaakt Nel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. was ff geleden, maar je bent er weer ...en hoe...met een mooie kaart!
    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Nel,
    wat mooi deze romantische kaart!!!
    ik zie dat je al veel plezier van je snijmachine hebt!!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen