Volgers

zondag 29 maart 2015

Vergeten

Het is al weer een week geleden dat ik wat op mijn blog heb gezet ik was allang  klaar met deze kaart maar gewoon vergeten hem te publiceren gewoon even aanklikken helaas vergeten.

Ik ben volop bezig om niet te vergeten de randjes te beïnkten en ik moet zeggen het gaat redelijk goed nu nog het potje met frantage voor me neus zetten en dan ben ik ook weer tevreden over het resultaat.
Ik  ben nu maar weer eens aan het opruimen en dan nog lekker even aan de knutsel het is er prima weer voor allemaal een fijne zondag en tot ziens, veel liefs Nel

9 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met een mooi nostalgisch plaatje en je randjes zien er perfect uit :)
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Nel!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel Heel erg mooi deze kaart mooie details en leuke mallen. Een erg mooi plaatje heb je gebruikt en deze kaart is ook een. Plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel
    Wat een prachtige kaart met dat mooie plaatje. Ik vergeet ook wel eens de randjes te be-inkten zoals vandaag bij een kaartje waar ik mee bezig was maar omdat de ondergrond donkerblauw was kon ik het daarna nog met een wattenstaafje doen, op een lichte ondergrond zal dat niet gaan.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi Nel, die plaatjes zijn toch leuk hè om op een kaart te verwerken. De rand vind ik ook een beauty (bovenaan je kaart).
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Nel!
    De rand aan de bovenkant is mooi chique.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Nel,
    gelukkig heb je de kaart alsnog geplaatst,
    ik zou hem niet graag hebben gemist,
    zo mooi!
    ook mooi dat stukje kant, en inderdaad het be-inken is echt het verschil!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen