Volgers

maandag 25 mei 2015

Eindelijk

Pff dat is lang geleden nee ik ben niet ziek of zo, maar er komt maar niets uit mijn handen en de inspiratie laat me ook in de steek ook ben ik 1 1/2 week lekker weggeweest  op de camping met mijn broer en schoonzus en het internet was slecht.
Ik heb nu even  2 bedankt kaartjes gemaakt  .
Om hun te bedanken voor de fijne dagen er was nog een stelletje bij en daar is dus ook een kaart voor.


Het is nog niet helemaal mijn ding maar ik hoop dat het begin er weer is. Ook het blog shoppen zat er helaas ook niet  in maar misschien  straks beginnen met een klein rondje. Ik hoop gauw weer wat van mij te kunnen laten zien en zeg maar weer veel liefs Nel

6 opmerkingen:

  1. Als t eerste schaap over de dam is, volgen er vast meer. Heb je het prachtige voorbeeld voor de silhouette gezien van Chantal. Iets voor jou.
    Veel succes met de volgende kaarten. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi nel,
    gelukkig daar ben je weer!
    ik miste je al!
    gebeurt ons allemaal weleens dat we wat vastzitten, maar dat komt gewoon weer goed,
    ik vind je kaartjes prachtig!
    Fijn dat je heerlijk op vakantie bent geweest!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel
    Volgens mij hebben we daar allemaal last van
    Bij gaan de kaartjes op het moment ook niet zo lekker .
    Deze heb je wel weer heel mooi gedaan hoor .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel
    Volgens mij hebben we daar allemaal last van
    Bij gaan de kaartjes op het moment ook niet zo lekker .
    Deze heb je wel weer heel mooi gedaan hoor .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen