Volgers

woensdag 17 juni 2015

Lady in blue

Oh wat gaat het lekker , ik ben helemaal in mijn sas, nieuwe producten aangeschaft en ja dan moet je er ook wat mee doen.
Mooi breed puntjes kant en mooie strassparels en dan heb je al weinig nodig  voor je kaart.
Mochten jullie ook interesse hebben dan kan dit via een pb.

Dit is de kaart in mijn favoriete kleur.
Ik ben er tevreden over ,  ik hoop dat jullie het ook leuk vinden ik ga nog even een andere kaart maken met
ook weer een nieuwe aanwinst.
Vragen staat vrij hoor veel liefs Nel


5 opmerkingen:

  1. Wat een bjoetie heb je er weer van gemaakt Nel, wat een prachtig kant heb je bebruikt.
    Het is weer een toppertje geworden.
    Knutsel ze, ik ga zo mijn moeder helpen
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi Je hebt behoorlijk je motor op toeren Nel! Hij is schitterend en in het blauw is altijd wauwww!

    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty deze lady in blue Nel. Ik ben er weg van, schitterend met dat mooie kant.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen