Volgers

donderdag 11 juni 2015

Weer een hobbymaatje jarig

Vandaag weer een hobby maatje jarig ik weet niet of ik haar vorig jaar bent vergeten maar dit jaar  in ieder geval niet.
Ik hoop ook dat meneer de post zijn best heeft gedaan om hem op haar verjaardag te bezorgen.
Aan mij lag het niet. Ik noem geen naam maar ik neem aan dat als zij hem heeft ontvangen mij echt wel een berichtje stuurt dat hij er is.

Dit is weer mijn kaart ik zeg er bij van Harte Gefeliciteerd ik hoop dat je hem mooi vind
Met deze kaart doe ik nog maar een keer mee aan de challenge van WLVC met als thema Vintage  Lady. Op naar de volgende kaart  mijn inspiratie is weer een beetje terug , heel veel l;iefs Nel

14 opmerkingen:

  1. Hoi Nel,
    ja dankjewel ik heb je prachtige kaart vandaag ontvangen, ben er superblij mee,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige vintage kaart. Heel romantisch! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijde kaartjes zijn beeldschoon geworden zowel voor Plony als voor Ans.
    Gefeliciteerd met je hobbymaatjes/
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is gorgeous Nel. Really beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een mooie dame uitgezocht Nel ! Prachtig met die grote hoed. Geweldige vintagekaart.

    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige verjaarskaartjes allebei Nel. En ze waren er blij mee.liefs leny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi nel,
    weer een prachtig felicitatiekaartje, mooi gemaakt met dat kant!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja Nel die jarige maatjes houden je wel bezig en ook dit is weer een prachtig kaartje geworden. Dank je wel voor je deelname bij WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja Nel die jarige maatjes houden je wel bezig en ook dit is weer een prachtig kaartje geworden. Dank je wel voor je deelname bij WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nel schitterend deze kaart. Echt een dameskaart. Weer supermooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Nel, heerlijk om je weer zo bezig te zien....ook dit is weer een geweldige kaart voor de challenge van WLVC. Fijn dat ie mee mag doen en dat je deze keer niet bent vergeten je kaartje te plaatsen hahaha....Nu weer wachten op de nieuwe challenge....
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat 'n mooie kaart heb je voor de jarige Ans gemaakt, ze zal er zeker blij mee zijn geweest, bedankt ook voor het meedoen bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Nel
    Een schitterende kaart.mooie mallen heb je gebruikt
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen