Volgers

maandag 6 juli 2015

MAN YES

Ik vind mannenkaarten toch heel leuk om te doen, mocht van een hobby maatje 2 nieuwe mallen uitproberen grappig toch ???
En dan weer die oude plaatjes  zo gaaf,  Ja Charlie is altijd grappig.


Het is  in mijn hobbykamer nu heerlijk vertoeven hoor en ik amuseer me eigen  kostelijk.
Kaartjes maken , plaatjes downloaden, patroontjes uitproberen met de Cricut ja die heb ik ook nog steeds en doe hem ook niet weg en natuurlijk de Silhouette Cameo.
Wat kan een mens toch blij zijn met zulke spullen, ik ga weer verder en jullie zien het resultaat wel weer, groetjes Nel

10 opmerkingen:


  1. Zeker een mooi kaartje hoor ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Charlie Chaplin...geweldig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah heerlijk om te lezen dat je zo aan het genieten bent Nel. Je kaart is weer héél gaaf met dat plaatje van Charlie Chaplin. Die "oude camera's" passen er perfect bij en wat gaaf om op de filmstrip die tekst te verwerken. Helemaal top...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is je weer gelukt om een prachtige mannenkaart te maken Nel, leuke mallen, alles klopt weer zo mooi bij elkaar.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Nel. Lekker genieten hoor op je hobbykamer.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Nel,
    wat een pracht van een kaart zo met die Charlie!
    Mooi gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een superleuke mannenkaart! Ik hou er net zoveel van als jij ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel. Je kan welzijn dat medezeggenschap kaart netwerk plezier hebt gemaakt. Je kaart is prachtig leuk plaatje en mooie mallen. Inhoud ook van mannenkaarten maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Nel wat een prachtige mannenkracht.
    Leuk met Chalie en de fototoestel .
    Het is als je eigen nooit verveeld.
    een kaartje maken is altijd heerlijk lekker ontspannend
    Groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen