Volgers

woensdag 1 juli 2015

Nieuwe woning

Vandaag eens even iets heel anders.
Ik moet eerlijk zeggen het komt door de inspiratie van mijn hobbymaatje, ik vond de kaart of tag  zo leuk dat ik dacht  ja hoor ik ook ik ook.

Als jullie  het  goed kunnen zien is het de vorm van een hangslot, geschikt voor een tag voor een nieuwe woning ???Ik heb hem geprobeerd te maken met mijn Silhouette Cameo en eerlijk gezegd vind ik het model aardig gelukt, wat vinden jullie er van,  ik zie de reactie,s wel weer , veel  liefs Nel

4 opmerkingen:

  1. dat ziet er goed uit Nel en mooi bewerkt met kant.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Goed gelukt hoor, erg mooi en deftig ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Te warm voor de caravan en te bloggen. Hier binnen 34o. deurhanger is prachtig geworden. Gauw kerstkaart er op. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Nel,
    mooi gemaakt op je machientje!
    Ik vind het kant zo mooi op de hanger!
    Prachtig resultaat!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen