Volgers

donderdag 23 juli 2015

X MAS


Vandaag een kaart die ik al klaar had maar even gewacht tot donderdag , dan kan ik weer een keer mee doen aan de  52 weeks challenge.

 De kaart , de kerstboom en de mal in het midden heb ik weer gemaakt met  de Silhouette , het gaat redelijk goed vind ik zelf.Verder valt er niet veel te vertellen over mijn kaart, dus ga ik maar weer eens een hele andere kaart maken , het resultaal zien jullie de volgende keer , een hele fijn donderdag  en tot  ziens, veel liefs Nel

20 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart! We hebben allebei een hertenplaatje gebruikt deze week :) Groetjes Sylvia DT 52 weeks to Christmas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, sfeervolle kaart Nel!
    Lia xx (DT 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Nel met de mooie hertjes. bedankt voor het mee doe bij 52 WTC groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer prachtig Nel. Ik mag wel zeggen dat die Silhouette jou vleugels geeft. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterend mooi kaartje

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart zo in het wit, wat een leuke kerstboom staat erop je kaart, mooi geheel.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een mooie vrolijke kerstkaart heb je gemaakt Nel.
      Leuke materialen gebruikt.
      Groetjes,
      Carla

      Verwijderen
  7. Mooie kaart!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart kerstkaart leuk plaatje heb je gebruikt
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waw, zo prachtig fijn uitgewerkt allemaal! Supermooi!
    lieve groet
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Nel!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi Nel, gaaf dat je dat allemaal zelf kunt snijden met je apparaat. Het ziet er prachtig uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een bjoetie van kerstkaart Nel,prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Nel,
    wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt!!!
    Heel mooi van detail!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kerstkaart Nel, het plaatje is er ook zo mooi bij, het geeft mij alweer een winter gevoel, heerlijk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen