Volgers

dinsdag 29 september 2015

Gefeliciteerd

Deze keer heb ik de mal gebruikt voor een felicitatie kaart , wat is het toch een leuke,  fijne en vooral een hele  makkelijke mal.
De vorige kaart heb ik gemaakt als kerstkaart, zoals jullie kunnen zien is hij echt geschikt voor diverse doeleinden.

Dit is dus de andere versie van de kaart,ik ben er met nog een paar bezig  ik vind ze erg leuk , maar ook heerlijk voor aanvulling in mijn kaartenbak. Ook dit patroon is gemaakt met de Silhouette Cameo, wat ben ik daar toch blij mee.
Ik zeg weer tot de volgende keer , veel liefs Nel

5 opmerkingen:

  1. Een feestelijk cadeautje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat is ie leuk he Nel, ik heb er toevallig ook net een gemaakt voor mijn tante ik plaats hem van de week nog.
    Fijne avond, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Nel, je kan al héél goed met de Silhoutte Cameo overweg, het is een prachtige kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn hè, die Cameo? heel mooie kaart, Nel, zo lekker fris wit met roze en met een mooie romantische uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen