Volgers

woensdag 16 september 2015

Lang geleden

Oh wat is het lang geleden dat ik op mijn blog was , ja heerlijk vakantie gehad bijna  4 1/2 week in Italië gebivakkeerd oh wat was het daar heerlijk. Nu weer thuis in het koude kikkerland maar ook wel weer fijn.
Ik ben aan de slag gegaan met een patroon van Nicole Verkooijen/   over deze kaart staat een hele uitleg op You Tube gewoon haar naam intikken . ik moet zeggen veel werk maar wel heel leuk.



Ik heb nog een paar kaarten klaar staan dus ik hoop dat ik het niet vergeet want jullie weten het de foto,s     ... brrr.  Ik zeg maar tot gauw en veel liefs Nel.

8 opmerkingen:

  1. Verrassend mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk Nel dat je zo lang van vakantie hebt mogen genieten. Heb je je freubelspulletjes niet gemist?
    Gaaf dat je met dit patroon aan de slag bent gegaan. Het ziet er super uit, mooi gedaan. Fijn dat je er weer bent.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met dit herfstweer verlang je toch weer naar de Italiaanse temperaturen... Fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad en weer veilig op Hollandsebodem zijn aangekomen.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt. Ik zag gisteren op Facebook een filmpje over deze kaart, echt super gaaf!
    Mooie goudtinten heb je gebruikt.

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nel
    Wat zal jij het hier koud vinden.
    Wat fijn voor je dat je het zo heerlijk hebt gehad in Italië, an nog wel meer dan 4 weken, bofbips.
    Het kaarten maken ben je niet verleerd, wat is dit een prachtige kaart, je zegt dat het veel werk was, maar dan heb je ook wat.
    Fijn dat je weer terug bent in blogland.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Nel wat zou dat een hoop werken hebben gekost maar je heb er weel mooi resultaat er mee
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Nel,
    wat een mooie kaart!
    Fijn dat je weer terug bent in "blogland"
    leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad!
    Ben weer benieuwd naar je volgende creatie!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen