Volgers

maandag 21 september 2015

Zon en Zee

Tjonge  ik ben nog steeds niet vooruit te branden lekker vakantie gehad en nog niet opschieten, foto,s maken  van kaarten ga ik kijken staan ze al lang in mijn map blog zetten.
Deze had ik al lang klaar en nu komt hij heel mooi van pas   bij de challenge van WLVC.
Het thema zon en zee.
Eigenlijk een makkie voor mij.


Met deze kaart ga ik dus mee doen bij WLVC nr 54 zon en zee.
Ik ga  maar eens mijn mapje nog een keer goed doorbladeren.En dan maar op naar de volgende kaart. ik hoop dat ik een beetje energie kan vinden om jullie blog eens te bezoeken , Sorry   
Groetjes Nel

10 opmerkingen:

  1. Sorry is niet nodig Nel! Fijn he, als je kaarten op voorraad hebt staan en deze is echt mooi!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie wat bewaard, die heeft wat. Mooie kaart Nel. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeeel mooi Nel....leuke details en ik zie zelfs frantage.....hahaha.....Prachtige kaart en leuk dat je er erg in had dat ie mooi mee kon doen aan onze challenge bij WLVC.
    Neem lekker je tijd....het komt allemaal vanzelf wel weer....niets moet....
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuke kaart en met dit weer is het juist leuk om iets zinnigs te maken. Gezellig dat je meedoet aan onze halletje bij WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuke kaart en met dit weer is het juist leuk om iets zinnigs te maken. Gezellig dat je meedoet aan onze halletje bij WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geluk voor jou Nel dat deze kaart al klaar lag voor onze challenge want hij past wel erg goed, en ziet er prachtig uit. Leuk dat je weer meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Nel,
    prachtige kaart met een mooie afbeelding!
    Toppie!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt, Nel! Het is echt een plaatje!

    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij WLVC! En graag tot een volgende keer!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen