Volgers

vrijdag 30 oktober 2015

Inderdaad een gouden randje

Inderdaad is deze dag er één met een gouden  randje, wat een heerlijke dag  was het weer,
Ik wou graag wat aanwijzingen van mijn lieve maatje Plony de Jong.
Kaarten maken ja dat lukt natuurlijk wel maar hoe ik krijg ik mijn  doos met bloemen toch leeg.
Twee  of drie lukt wel maar dat mooie en vele wat zij doet ja dat heeft toch echt wel wat.
Maar het is gelukt.



Als je er dan toch bent en je kaart is klaar , dan moet hij op de foto, voor Plony geen enkel probleem,
Echt een dag om over te doen en dat kletsen doen we er gewoon bij.
Wij ratelen gewoon door.
De dag was ook zo om. Plony bedankt voor de tips,  veel liefs Nel

5 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Nel,
    wat een schitterende kerstkaart!
    Mooi gemaakt!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je met je blogmaatje zo fijn kunt samenwerken! Plony heeft dan ook vaak zo mooie ideeën....De kaart is super geslaagd Nel!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat hebben jullie samen mooi gedaan tis een prachtige kaart geworden.

    groetjes leni

    BeantwoordenVerwijderen