Volgers

woensdag 28 oktober 2015

Voor de buurman

Hij was eigenlijk bestemt voor de kaarten bak, maar helaas ook dat lukt weer niet.
Ik kwam er achter dat de buurman jarig  is.
En omdat hij altijd wel aan het tuinieren is  vind ik deze kaart wel heel toepasselijk  toch.


  We gaan gewoon verder voor de kaarten bak jullie weten ik heb er geen hekel aan.
De volgende kaart zal geen mannen kaart zijn hihih. Maar ik heb er nog wel één hoor,die houden jullie tegoed van mij , ik zeg maar weer  veel liefs Nel

3 opmerkingen:

  1. Een echte tuinmannen kaart leuk hoor!!

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Nel! ,lekker vrolijk, een gaaf mannenkaartje met het tuinschort!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Nel,
    mooi kaartje voor de buurman,
    prachtig gemaakt!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen