Volgers

vrijdag 27 november 2015

Een beetje van mezelf en een beetje van ...

Wanneer je  lekker zit te kijken bij je hobbymaatjes dan kan je toch weer een hoop inspiratie op doen.
Ook een paar dingen na-apen zeg ik altijd.
Ik ben er nu ook wel achter dat een mooi scrap vel al een heleboel doet, dan heb je niet veel nodig is wel gebleken.
Het mooie Pion papier en het mooie Maja ja daar doe je toch heel veel mee.

Deze kaart is een combi van beide en ik mag wel zeggen dat ik er erg tevreden over ben.
Wat vinden jullie er van, ik ga nog lekker even verder knutselen heb er weer helemaal zin in.
Tot  ziens maar weer en veel plezier met knutselen , veel liefs Nel

7 opmerkingen:

  1. Wow schitterend dp papier en een schitterend kaartje Nel, leuke tekststempel ik vind hem helemaal geweldig.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Nel, wat is dit mooi!! Hier kun je trots op zijn.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi. Nel Wat leuk dit model en dan nog met die schitterende materialen. Supermooi! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstkaart Nel, leuk met die omgevouwen puntjes en ik vind ook dat je prachtige spulletjes hebt gebruikt. Leuk weer iets van jou te zien...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kerstkaartje is prachtig,leuk model, prachtig papier Nel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Nel,
    wat een mooi kerstkaartje!
    In inderdaad we inspireren elkaar allemaal hier in blogland en dat mag natuurlijk altijd!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel ik kom je even bedanken voor je prachtige kerstlabel die ik van je mocht ontvangen THANKS!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen