Volgers

woensdag 25 november 2015

Kerst

 Nu ik aan het schrijven bent zie ik hoelang ik al niets van mij heb laten horen.
Niet omdat ik niets doe maar gewoon vergeten, komt misschien ook een beetje door Facebook, daar zet je even een kaart op klaar,maar voor degene die niet zo veel op Facebook kijken dat toch hier mijn kaartje.Ik ben weer eens gaan kleuren en Oh wat is het toch leuk en zeer rust gevend.
De kleuren zijn toch weer iets lichter dan in werkelijkheid , sorry hier voor.
Ook de blog rondjes worden een beetje vergeten , ik beloof het  ik ga er gauw weer eens wat aan doen.
Op naar de volgende kerstkaart weer, veel liefs Nel

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, haha ik heb ook heel lang niet geblogd en deed alles via facebook. Maar ben toch pas weer begonnen met bloggen, dat heeft toch ook wel wat hè
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze kaart is heel erg leuk geworden ook ik heb sinds kort facebook dat wilde ik graag voor de SOL online vind ik altijd zo leuk.en je kan snel een kaartje plaatsen zonder er hele verhalen erbij te plaatsen superrrrr.
    Fijn weekend, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen