Volgers

donderdag 5 november 2015

Swing kaart

Mijn eerste Swingkaart ontworpen met mijn Silhouette , het heeft wat moeite gekost maar het is gelukt.
Ik heb altijd geleerd van mijn zus Gaat niet Bestaat niet.
En echt het is zo geduld is een schone zaak  , soms niet altijd bij mij hoor .
Want als het echt niet lukt geef ik het een gooi , maar pak het later dan toch weer op.


En dan krijg je dit als resultaat.
Ik vind dat mijn moeite niet voor niets is geweest en ik kan het patroon zo weer uitdraaien.
 Ik was van plan met een challenge mee te doen maar helaas.
Nog een hele fijne dag allemaal en veel liefs Nel

11 opmerkingen:

  1. Hoi Nel, gelukkig heb je vol gehouden want het is een plaatje om te zien. Bij de Egel is de challenge de hele maand nog kerst dus...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Wat een super mooie kaart zeg, die kun je nog
    vaak maken !
    En idd je kunt mooi met ons bij De Egel meedoen ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En bedankt dat je meedoet met onze "KERST" Challenge bij De Egel !

      Verwijderen
  3. Super gedaan Nel....een prachtige kaart en knap dat je hebt volgehouden...kost wat moeite maar dan heb je ook wat.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat heb je dat goed gedaan met de Silhouette Nel, de aanhouder wint dat blijkt maar weer, het is een prachtige kaart geworden.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Nel ben trots op je zelf je hebt er echt iets moois van gemaakt, en zo zie maar de aanhouder wint haha....

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Hoi hoi Nel,
      wat knap dat je het met je machientje hebt gemaakt!!!
      Mooi dit resultaat!!!
      Liefs van Martha

      Verwijderen
  7. Wat een mooie kaart weer.
    Mijn complimenten.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supersss dat je meedoet met onze 'Kerst' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen