Volgers

zondag 13 december 2015

Nu even geen kerst kaart

Gewoon even lekker zitten freubelen, geen kerstkaart.
Even  iets totaal anders weer.
De kaarten bak met andere kaarten moet nodig worden bij gevuld.

Doen wat in je op komt en dat was het geval met deze kaart.
Geen tekst er op wat ik meestal wel wil doen, maar deze kaart vond ik kan voor een felicitatie maar ook voor beterschap.
Vinden jullie dit nu ook.Ik heb nog wel een paar kerstkaarten die ik nog kan plaatsen maar daar had ik even geen zin in.
Ik ga nog lekker even verder wat de volgende wordt weet ik zelf ook nog niet , dus zeg ik maar weer veel liefs en tot ziens Nel

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie beetje romantische kaart heb je gefreubeld Nel. Dat is zeker leuk en lekker om je hoofd leeg te maken..je handen laten werken en maar zien wat er uit komt...een plaatje vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om even geen kerstkaart te zien... Ik ben een blogrondje aan het maken, maar het is overal kerstkaarten wat de klok slaat!
    Dus ik kan heerlijk hier even bijkomen en genieten van je prachtige shabby chique kaart Nel.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,
    het is inderdaad lekker om even iets anders te maken, je kaartje is prachtig,
    groetjes,
    Ans
    p.s. ik heb je prachtige tag ontvangen, dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel,
    het is inderdaad lekker om even iets anders te maken, je kaartje is prachtig,
    groetjes,
    Ans
    p.s. ik heb je prachtige tag ontvangen, dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beeldige creatie, Nel, mooi en romantisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Nel,
    geweldig deze kaart,
    heel romantisch, mooi resultaat!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen