Volgers

woensdag 6 januari 2016

1e challenge 2016

Het goede voornemen van 2016  , jullie  hebben het al door denk ik, meer meedoen aan challenge,s en meer foto,s maken .
Dit is het begin. Deze kaart speciaal gemaakt voor een challenge en weer eens aangespoord door een heel lief hobbymaatje.







  Er moest  in ieder geval kant op zitten, kijken jullie eens naar mijn mooie bloem , die ik gemaakt hebt van kant dat op een blouse zat en die ik lekker heb verknipt ik vond het zonde om weg te gooien. Met deze kaart ga ik meedoen bij WLVC  met het thema ik zei het al kant,
Ik ga nog even verder zoeken of ik hem nog ergens anders ook bij kan plaatsen, Tot gauw hoop ik    groetjes Nel

12 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Nel en met een duidelijk kantje.
    Succes met de challenge

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Nel,
    prima voornemen!!!!!
    Heel mooi deze kaart en ja de bloem sprong bij mij ook meteen in mijn oog!!!
    Wat een mooi exemplaar!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat mooi gemaakt Nel. Prachtig die kanten bloem en je hebt de kaart zo mooi samengesteld. Top gedaan..
    Nog de beste wensen voor 2016.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart in jouw favoriete kleur Nel. Heel gaaf gedaan en ik zie bij jou al een zelfgemaakte bloem voorbij komen....Ik ga er binnenkort echt eens voor zitten want dat wil ik ook wel weer eens maken. Dankjewel voor je deelname bij WLVC en succes.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwww Nel, wat heb je een geweldig mooie kaart gemaakt zeg! Supermooi en dank je wel voor je deelname aan onze WLVC-challenge en veel succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel,
    je hebt een prachtige kaart gemaakt en je kanten bloem is echt super,
    groetjes,
    Ans
    p.s hier schijnt de zon en..al het ijs is weg..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel,
    je hebt een prachtige kaart gemaakt en je kanten bloem is echt super,
    groetjes,
    Ans
    p.s hier schijnt de zon en..al het ijs is weg..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Nel.

    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Nel, en die bloem ??? Fantastisch! En... je favoriete kleur. Succes bij de challenge. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind deze kaart ook helemaal mooi, gaaf die bloem! Bedankt voor je deelname weer aan WLVC!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kant-bloem op je mooie kaartje Nel, deze is ook prachtig, ook bedankt voor deze inzending bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen