Volgers

donderdag 14 januari 2016

En nr 3 voor de Challenge

Het gaat nog steeds lekker vandaag even een andere kleur ik had nog zoveel  karton in deze kleur over  en dacht hier moet ik toch wat mee doen.
En ja ik vind het wel geslaagd. Ook met deze kaart ga ik weer meedoen bij WLVC.
Het thema kant en roosjes kant mag natuurlijk  ook .




Een kaart op een standaard gemaakt met mijn Cameo. 
Foto,s ook redelijk gelukt.
Leuke reactie's gehad op mijn vorige kaart en ja dan heb je er weer zin in ik ben benieuwd wat jullie van deze creatie vinden. Groetjes en veel liefs Nel

13 opmerkingen:

  1. Een beeldschoon kaartje Nel

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nel
    Het is een echte Nel kaart, mooi de vintage stijl die je toch iedere keer weer bedenkt, de kleuren zijn prachtig net zoals het plaatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel, je gaat lekker hè al de 3de kaart en tis weer een hele mooie op naar de 4de!

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is kei gaaf Nel, wat prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je lekker bezig Nel. de ene nog mooier dan de andere, leuk dat hij meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt weer Nel. Die Cameo toch he??? gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi Nel, helemaal in die vintage stijl, ik ben er weg van. Een allerliefst plaatje en heel mooi gedecoreerd met die lieve spulletjes. Het is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Nel,
    ik ben echt een fan van vintage,
    deze kaart is helemaal geweldig!!!
    Mooi gemaakt met dat schitterende plaatje en mooie details!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Nel in een hele mooie kleur vind ik, mooi afheel een toppertje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer supersssssss. Goed bezig Nel en maak de 4 maar vol zou ik zeggen. Alweer bedankt voor de deelname aan de challenge van WLVC. xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige kleur Nel!!! Wat een schitterende kaart en alles klopt en is op elkaar afgestemd....super!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is echt supermooi zeg! Bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen