Volgers

zondag 10 januari 2016

Nog maar één.

Ik heb weer even de smaak te pakken, vraag me niet af voor hoelang,
Gelijk foto,s gemaakt en bewerkt , goed van mij toch  ?
Deze kaart heb ik weer gemaakt voor de challenge van WLVC , je mag er 4 inleveren deze maand.
Dit is dus nr 2.
Het thema gebruik kant .Als jullie goed kijken zit er aan de zijkanten een een smal kantje maar dit is een beetje moeilijk te zien.Verder de strik en aan het labeltje boven.


Ik vind dat ik mijn best weer heb gedaan en hoop dat ik dit vol kan houden . Ik zeg maar weer tot de volgende kaart, veel liefs Nel

14 opmerkingen:

  1. Weer en mooie kaart Nel. Ik zag je kantje, maar dat kostte wel moeite.
    gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Romantisch mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Nel, idd goed je best gedaan.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echt kunstwerkje geworden, heel mooi.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een prachtig kaartje met een mooie vintage look en embellishments.
    bedankt voor je deelname aan onze challenge.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeeel mooi gemaakt Nel....een superlief kaartje en ik ben dol op rose.....misschien wist je het nog niet hahaha. Toppie gedaan en kantjes genoeg. Dankjewel voor je deelname met deze 2e kaart...en ik zie de volgende 2 nog wel komen hihihi.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel,
    nou, jij bent lekker bezig alweer zo'n prachtige kaart, er zitten genoeg kantjes op zo te zien..en op naar de volgende,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Nel, ik ben ook weer begonnen met bloggen en heb even bij je gekeken. Wat een mooie dingen heb je toch gemaakt!!! Super hoor...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dit ook weer zo een mooie kaart, met die roze roos, love it. Dank voor je deelname bij WLVC!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nel, bedankt voor he reactie op mijn blog. De houten embellishments van die ik op mijn kaart gebruikt heb kun je bestellen bij www.scrap-unlimited.nl
    Het merk is Scrapiniec, als het niet lukt laat het me dan even weten.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie chique kaart heb je gemaakt Nel, leuk dat je weer meedoet bij WLVC, en het ziet er prima bewerkt uit hoor, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Nel,
    weer een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Mooi is dat middenstuk!
    Prachtig dessinpapier heb je gebruikt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen