Volgers

zondag 29 mei 2016

Kerst met Bling Bling

Vandaag nog een keer een kerstkaart met bling  bling. Zoals jullie zien ben ik  weer aan het kleuren  geslagen, ik moet nog een hoop leren maar ach ik vond het weer even leuk.Ik heb de mal van dutch doobadoo window geprobeerd te maken naar een eigen idee ,als jullie  goed kijken is mijn window anders . Leuk geprobeerd toch.


 .Op naar mijn volgende kaart ik heb wat inspiratie opgedaan bij diverse maatjes. Ik zeg maar weer tot ziens en nog een hele fijne zondag , Nel

6 opmerkingen:

  1. Leuk hoor Nel dat je gewoon van alles uit probeert. Dat is creatief bezig zijn toch? Je kaart glinstert mij tegemoet vanaf het beeldscherm en met kerst mag dat vind ik. Helemaal leuk deze kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart en heel erg leuk model. Hier al een aantal dagen te mooiom aan de hobby te gaan. Dus alleen als het moet.
    grts ;eny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,
    prachtige kaart heb je gemaakt, mooi kleurwerk en een heel leuk model,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Nel,
    leuke glimmer kerstkaart en mooi ingekleurd!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel, leuk dat je bij mij volger bent geworden , ik nu ook bij jouw , ik zit idd in het team van Dutch Doobadoo, ook nog is in Studiolight en bij Kimya en ook nog is bij Kleuren met besties potloden en distress en nog is een amerikaans team, druk genoeg hahaha,ik combineer heel veel met dutch doobadoo ;), je heb een super leuke blog zeg, mooie dingen maak je . Ik ben ook zo gek van de kerst , super mooie kaart ook. liefs Christa

    BeantwoordenVerwijderen