Volgers

woensdag 25 mei 2016

Weer thuis

Zo ik ben weer thuis en het gaat redelijk goed met me , oh wat heb ik een geluk gehad.
Vandaag eens even zitten knutselen ik had wel wat ideetjes opgedaan maar er kwam nog steeds niet uit mijn handen. Dit stempel afdrukje heb ik al een hele tijd geleden gemaakt met een hobbymaatje,je ziet wie wat bewaard ......
Ik heb  deze kaart gemaakt met bling bling



Met deze kaart ga maar weer eens een poging wagwn  bij de challenge  van WLVC.....
Kerst met bling bling, .
 Veel liefs Nel

10 opmerkingen:

  1. Jeetje Nel wat heb je ons laten schrikken! Doe rustig aan joh...ontspan bij je kaartjes. Beterschap en tis een prachtige kaart! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel,
    wat fijn dat je weer aan de hobby bent , na de val van de trap..
    Je kaartje is prachtig..en kijk je voortaan heel goed uit..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je weer thuis bent Nel, wat zal jij geschrokken zijn, nu oppassen met de trap.
    Gelukkig heb je je hobby weer opgepakt, ik vind je kaart een plaatje geworden, ga zo maar lekker door, kunnen wij genieten.
    Voorzichtig doen hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Nel en de bling bling is volop aanwezig. Dank je wel voor je deelname aan onze challenge.

    Groetjes Jolanda (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer thuis bent Nel. Je kaart is mooi geworden. De BlingBling is heerlijk aanwezig en je hebt ook prachtige mallen gebruikt. Alleen.....door de stempel van Magnolia (hoe mooi je 'm ook gekleurd hebt) ben ik het vintage gevoel een beetje kwijt wat dan weer jammer is voor de challenge bij WLVC. Maar buiten dat heb je een prachtige kaart gemaakt. Helemaal Top!

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Nel,
    fijn dat je er weer bent,
    met zo'n prachtige creatie!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk....Nel is weer back to business....wat fijn om te zien dat je weer voorzichtig je hobby aan het oppakken bent.Je knalt er gelijk een geweldige mooie magnoliakaart in en ja...dat plaatje kleuren is alweer even geleden hè Nel. We gaan gewoon binnenkort weer eens aan de kleur hoor...als je je goed genoeg voelt. Doe je wel een beetje rustig aan nog.....niet van alles gelijk willen....we willen niet nog eens zo schrikken hoor....
    Een heel fijn weekend, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel, ik snapte even niet waar je het over had maar uit de reacties begrijp ik dat je van de trap gevallen bent? Oei, je hebt hopelijk niets gebroken?
    Je kaart is een plaatje. Heel lief dat magnolia-engeltje en de bling is ook top aanwezig. Genieten deze mooie kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen