Volgers

zondag 19 juni 2016

Compliments of the Season

Vaderdag ja ik stond er even bij stil helaas geen vader meer, ook mijn  man is er niet meer dus ik heb niets te vieren .
Wat doe je dan  ,ach maar even knutselen ik zag de opdracht voor de nieuwe challenge van WLVC,toch maar weer een keer meedoen.
Een grote tag van Kraft daarop een witte en daarop op weer één van het leuke MAJA  papier, ook de tekst label en de andere zijn van MAJA wie wat bewaard heeft wat .


 Dit is mijn creatie geworden nu nog even wachten op de goedkeuring .
Vintage is altijd  wel even een struikelblok maar de dames vertellen mij wel weer of het goed is of niet , zo niet gaan dan gaan  we er gewoon nog één proberen ´. Iedereen nog een hele fijne zondag groetjes Nel

8 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hoi Elly hoe kan ik reageren bij jouw je hebt geen blog zag ik

      Verwijderen
  2. Je hebt een hele mooie kersttag gemaakt Nel. Mooi papier en er valt veel moois te bewonderen. Toch leuk om zo nog restjes op te maken. Het is een plaatje dus voor mij heb je je dag goed besteed...^_^
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,
    mooie kersttag heb je gemaakt, je hebt hem mooi aangekleed, je dag prima besteed..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooierd Nel....ik zie echt van alles....je hebt je enorm uitgesloofd hahaha. Ik zie geinkte randjes, gesso en zelfs frantage als ik me niet vergis.......Super gedaan hoor.....Het ziet er prachtig uit. Dankjewel voor je deelname bij WLVC en wie weet volgt er nog wel 1 voor deze challenge, nog tijd genoeg....Doe een roze dan heb je mijn kaart vast klaar hahahaha.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie winterse bijdrage voor onze challenge! Bedankt voor je deelname aan WLVC. groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke creatie, bedankt voor je deelname bij WLVC. groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen