Volgers

dinsdag 14 juni 2016

Foto Camera

Vandaag ga ik het weer eens proberen om mee te doen aan de challenge van WLVC.
Met  als thema Vlinders,  ze zitten er op hoor.
De vorige keer lekker mislukt want Nel had wel Bling Bling maar geen vintage plaatje, wat een doos .hè.
Hoop dat het goed gaat vandaag en natuurlijk weer op de valreep.
Ik heb de foto camera van de Dutch Doobadoo gebruikt erg leuk om te doen.

Dit is mijn creatie geworden en dames  vertel maar gewoon wat ik verkeerd heb gedaan hoor, andere deelnemers veel succes , groetjes Nel

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is goedgekeurd hoor Nel....hahahaha....Je bent er ook 1....Prachtige kaart....leuk die camera weer een te zien....lief plaatje en heel mooi opgebouwd...TOP! Dankjewel voor deze deelname bij WLVC en als ik me niet vergis dan heb je nog een kaart liggen die prima bij de challenge zou passen....nog tijd genoeg dus......ff linken Nel...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje is dit geworden en natuurlijk wordt deze goedgekeurd je hebt nu niks vergeten hoor, want de vlinder zie dwarrelen over je kaart. Dank je wel voor het meedoen met onze challenge van WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww zeg dat is een prachtige camerakaart! Dank je wel voor je deelname aan onze WLVC challenge en veel succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen