Volgers

woensdag 15 juni 2016

Vlinders

Eerst even welkom aan mijn nieuwe blogmaatje .
Vlinders eigenlijk gebruik ik toch wel veel vlinders op mijn kaarten , ik heb ze ook in soorten en maten.
Deze kaart had ik al  klaar maar het zou Nel niet zijn  om te vergeten een foto te maken en ook even de  lopende challenges  na te lopen.
En ja hoor dan wordt ik er soms we aan herrinnert van he Nel deze kan bij die of bij die. En  dan ga ik gauw aan de slag zo ook met deze kaart .



Hij was voor een heel lief maatje  en zij heeft hem inmiddels in haar bezit dus ik kan hem plaatsen. Deze kaart doet mee bij WLVC met het thema Vlinders en ja het is nr 2 . Zo ik  ga weer verder groetjes  en veel liefs Nel

5 opmerkingen:

  1. Wow Nel dit is wel een hele mooie geworden en dan ook nog is helemaal in het wit. Nou dat gaat mij niet zo mooi lukken hoor, maar gezellig dat je met onze challenge van WLVC weer meedoet.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt Nel. Succes bij de challenge. grts wim leny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nel wat een schitterende kaart zeg, en wat mooi dat je er tweede mee bent geworden, echt verdiend hoor !
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen