Volgers

zondag 3 juli 2016

Gezellig dagje Lekkerkerk

Na een te lange tijd  weer eens een dagje Lekkerkerk.
En  wat  is het dan weer gezellig en steeds is die dag zo kort, hoe zou dat toch komen.
Daar hebben we elke keer last van.


 Het plan was eigenlijk kleuren maar mijn maatje had een ander idee, zij had al een paar keer een kerst sok voorbij zien komen en die wilde ze dolgraag dus wij met de Cricut aan de gang en zoals jullie kunnen zie het is gelukt.Dit is mijn  versie van de sok maar willen jullie toch ook die van Plony zien klik dan hier. .Eén was zeker zeker het was een heerlijke dag Die we vast nog een een keer over gaan doen, Groetjes   Nel

10 opmerkingen:

  1. Superrrrgaaf is ie geworden...en wat was het leuk om te doen....en weer zo gezellig......Snel nog een keer over doen en dan verzinnen we weer iets anders hè Nel. Ga jij maar vast broeden.....met de cricut hihihi.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk ga ik wat uitbroeden geeft maar gerust een hint hoor je weet ik vind het leuk xxxx Nel

      Verwijderen
  2. Leuk zo'n modelletje, eens wat anders dan de standaard kaarten, en erg mooi opgemaakt.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk toch dat jullie het samen zo gezellig hebben én dat er ook nog zoiets moois gemaakt wordt Nel. Ik vind het een hele mooie nostalgische kerstsok geworden in mooie kleuren en met mooie spulletjes. Genieten om hier naar te kijken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Nel,
    wat gezellig zo saampjes knutselen!
    Heel mooi deze kerstsok!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Nel ... dank je wel voor het volgen van mijn blog ... ik ben ook volger bij jou geworden, jij maakt echt fantastische mooie creaties ! Deze sok is ook super mooi hoor !
    Groetjes, fijne zondag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerst sok heb je gemaakt Nel
    Ik weet hoe gezellig het samen te knutselen.
    Mijn vriendin Karla komt al jaren elke week donderdag.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie sok. een prachtige combi van de materialen. groetee Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen