Volgers

zondag 17 juli 2016

Lady in Blue

Zo lekker zitten freubelen, wat een hobby spullen heb ik toch.
En ik maar denken ik heb niet genoeg, hebben jullie dit nu ook?.
Ik heb mijn kamer weer eens grondig aan gepakt en wat kom je dan weer leuke dingen tegen.
Ook de mallen die je al weer een beetje vergeten was.,
De mal op deze kaart niet hoor het is echt één van mijn favorieten. En natuurlijk  de kleur blauw  zal echt niet ontbreken bij mij.




Deze kaart gemaakt zomaar niets moet maar alles mag,
Wat vinden jullie er van . Ik ben er heel tevreden over. Ik moet nodig naar de baby kaarten maar oh daar heb ik altijd zo'n problemen mee. Ik ga aan de slag , het resultaat komt er gauw aan   , groetjes en een fijne zondag allemaal  veel liefs Nel

9 opmerkingen:

  1. Superrrrrrrrrrrr gedaan Nel....geweldig! Mooie mallen gebruikt en je bloem is ook helemaal te gek....Mooi in jouw favoriete blauw ....maar ook een roze-fan vindt dit mooi hoor....zo'n lieve zachte kleur. Toppie gedaan!!!
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart super mooi Nel, mooie details, inderdaad een prachtige bloem, een beauty van een kaart. Succes met je babykaarten.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat eenprachtige kaart Nel . Mooie kleuren en hele mooie mallen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Nel,
    mooi dit kaartje in je favoriete kleur!!!
    Hele mooie mallen heb je gebruikt!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel, ik zit hier te genieten aan deze kant van het beeldscherm. Het is een plaatje van een kaart en weer zo mooi afgewerkt. Ik denk ook steeds als ik aan het opruimen ben...o wat heb ik toch veel...maar zie ik dan weer iets moois...valt het toch weer in mijn mandje..LOL.
    Geniet je een beetje van de zomerzon?
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nel wat een super mooi kaartje is dit ! Prachtig van kleur en ja die prachtige mallen ... zou zonde zijn van ze niet te gebruiken want ik vind ze ook zo super mooi !
    De prachtige bloementoef maakt het helemaal af !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Nel wat een beeldschoon kaartje heb je gemaakt. Zo mooi... zucht.

    Knuffel Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen