Volgers

zondag 21 augustus 2016

Yes aan het kleuren

Yes ik ben het maar weer eens gaan proberen , ik doe het niet zo vaak maar als ik dan weer bezig ben geweest vind ik het weer heel erg leuk.



Om er weer in te komen heb ik een eenvoudig stempeltje gebruikt,  het resultaat  vind ik wel geslaagd.Ik heb hem maar gelijk  in een paar andere kleuren gemaakt, Met deze kaart ga ik proberen mee te doen bij  de challenge van Crea Chicky,s met als thema bloem en lint.
Ik laat ze vast nog wel  een keertje zien. En wat vinden jullie er van . Veel liefs Nel

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi Nel. Heel mooi ingekleurd en de decoratie is ook weer helemaal áf. Prachtig die "ijzige kleurtjes" in combinatie met het kant, de pareltjes en de bling. Ik houd er wel van...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie kaart.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van het Crea Chicky's blog.

    Lfs Ilona DT
    creachickys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze kaart. Mooie details.
    Dank je wel voor je deelname bij Crea Chicky's.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen