Volgers

vrijdag 20 januari 2017

Prijs gewonnen

Ik kreeg een bericht vorige week dat ik een prijs had gewonnen.
Hihi ik dacht dit is  weer iets bijzonders  dus wat doe ik reageer gewoon niet.
Nu bleek dat het het echt waar was, ik was lid geworden van een groep en bij 1000 leden werd er een prijs  verloot. En ja die had ik dus gewonnen. Ook van wege Facebook en diverse berichten en meldingen reageer ik niet meer zo veel de één wil dat ik ga liken de ander zegt je moet mijn bericht lezen want mensen die niet lezen worden verwijderd of je bent al zo een tijd niet wezen kijken of gereageerd  ik ben er een beetje klaar mee.Ik heb een hobby en ik zeg altijd een hobby voor mij is alles mag maar niets. MOET.Ook weten de mensen vaak niet hoe je in je vel zit en wil  je niet alles aan de grote klok te hangen. Dus maatjes dit is de reden , als ik zin heb reageer ik bij jullie  en dat gaat nu miscchien weer wat meer  gebeuren


.Ik laat nu even mijn prijs zien die ik heb gewonnen en ook de kaart die ik er mee heb gemaakt. Het is een toppertje van een mal. De naam is Botanical Blooms het is een stempelset en bijpassende snijmallen  van Stamping up,Heel erg bedankt voor de prijs,
Zo ik heb mijn zegje gedaan  en degene die mij wilt verwijderen prima ,
Veel liefs allemaal en groetjes Nel

7 opmerkingen:

  1. Nou gefeliciteerd met je prijs je hebt er een prachtige kaart meegemaakt.
    En mij hoor je niet klagen hoor....ben heel blij met mijn 195 volgers maar om ze elke dag bij te houden is veels te veel werk....dan kom ik niet meer toe aan mijn hobby en ben ik alleen nog maar voor een ander bezig. Dus je hebt groot gelijk ik doe het zelfde.
    Wens je een fijn weekend en tot ziens je zien elkaar weer Nel.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou niet reageren of wel reageren is ook persoonlijk. De een leest niet eens de reacties en de ander is er blij mee.
    Zoveel volgers, zoveel verschillende mensen.
    Zo is het ook met de blogs lezen. Je doet het helemaal, of je doet het helemaal niet.
    De een kijkt naar de kaart en weet helemaal niet wat er in de mens erachter schuilgaat.
    De ander leest zelfs tussen de regels door en geeft echt een contactreactie.
    Laat ieder doen, dat die zelf wil, maar .....
    wil je niet meer volgen, dan schrap je jezelf tpch van de lijst. Dan weet de blogster ook waar die aan toe is.
    Het is toch leven en laten leven.
    En behandel de ander met respect en in het mooiste geval; Met liefde.
    Maar je kaartje is prachtig geworden, Nel.
    En gefeliciteerd met je prijs, had ik je van de week al. Hij is je gegund.
    grts lemy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha...Ik moest wel even glimlachen, want zo denk ik ook.
    Facebook staat bij mij op een laag pitje en inderdaad, als je alles bij langs moet....tjonge, tijd te kort...en ik ben een 'leek' in facebook. Geen idee wat ik moet doen als iemand mij vraagt een pagina te 'liken'. Zoiets sla ik ook over.
    Bloggen blijf ik wel leuker vinden.
    Gefeliciteerd met je prijs, je hebt wel een hele mooie kaart gemaakt met deze stempelset. Super.
    Succes verder en een goed weekend toegewenst, Nel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha Nel, je slaat de spijker op z'n kop. Het is hobby en alles mag maar niets moet...we moeten al zo veel in het leven. Groot gelijk hoor met wat je zegt. Gefeliciteerd met je mooie prijs en wat heb je er een mooie kaart mee gemaakt. Heel lief en een mooie kleurencombinatie. Vond het weer wel leuk om wat van je voorbij te zien komen. Fijn weekend :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Nel,
    ik geef je supergroot gelijk!
    Het gaat om jou en je hobby en jouw leven, jij mag het allemaal zelf bepalen, en weet je er zijn altijd mensen die overal iets van vinden, maar dat boeit mij ook totaal niet!
    Dus Nel rustig doorgaan met hoe jij het allemaal bepaald!!!
    Je hebt wel een prachtige prijs gewonnen!!!!
    Mooi is je gemaakte kaartje weer!!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou je kaartje is heel erg mooi en vrolijk hoor ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel ik had je al gemist.... ik snap best dat je niet alles op je blog zet .... het gast om de kaarten. En je moet dien wat je wil. Het is inderdaad hobby. Het mag allemaal en niets moet. Ik vind dat je een prachtuge kaart hebt gemaskt. De bloemen zijn erg mooi. Het is leuk om iets te winnen gefeliciteerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen