Volgers

dinsdag 28 februari 2017

Eenvoudig maar toch lief

Toch nog maar even een kaartje gefrutseld , ik zag dit kaartje al eens bij een hobbymaatje staan   en dacht  die ga ik toch eens maken.]
Best eenvoudig maar toch ik vind het wel iets hebben.
Dit noemen we dan ook inspiratie
Ik moet eerlijk zeggen ik zie hele mooi kaarten voorbij komen en natuurlijk heb ik het één en ander opgeslagen.
Deze is ook al van een tijdje geleden. Wie wat bewaard heeft nog wel eens wat.
Ik moet bekennen ik heb nog wel het één en ander in mijn hobbykamertje, ben ook constant aan het opruimen.
Elke keer denk ik nu koop ik niets meer en dan ga je weer want ach het is maar 1 euro bv.
Hebben jullie daar nu ook last van.
 Ik ga maar weer eens iets opzoeken wat ik kan gaan gebruiken,
 Heel veel liefs Nel

5 opmerkingen:

  1. Haha, heel herkenbaar Nel, ik denk ook vaak dat ik niets meer ga kopen maar val ook weer door de mand hoor. Ach zolang we er niemand kwaad mee doen en kijk eens wat voor moois er weer mee gemaakt wordt ;p
    Je kaart is een beauty met dat lieve plaatje en mooie strik. Hier gaat iemand weer heel blij mee zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Nel,
    je bent geweldig geïnspireerd,
    mooie kaart met een romantisch tintje!
    En ja... waar jij "last"van hebt,
    herken ik ook, ik neem me het ook steeds voor,
    maar dan zie ik weer iets, wat toch ook wel erg handig is
    en hup dan zit het al in mijn mandje,
    maar sinds kort bezin ik me toch wel ietsjes meer,
    want weet je ik heb al best veel en komt ruimtegebrek een beetje om de hoek kijken.....
    Ach wat maakt het eigenlijk uit, we zijn heerlijk aan het knutselen met onze hobby en maken mensen blij met onze kaartjes en daar draait het uiteindelijk toch om, nietwaar!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en alles mooi gerangschikt op je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen