Volgers

zaterdag 25 februari 2017

Even aan de feubel

Vandaag een tag gemaakt natuurlijk met de Cameo, ik heb  de de tag aan de achter kant voor zien van een standaard, ik vind  je moet hem altijd ergens tegen aan zetten en dat is nu niet meer nodig.
Het plaatje stond in een hele serie op facebook die je zo kon downloaden , ik heb 200 knipvellen  kunnen dowloaden. Alleen voor eigen gebruik hé niet om te verkopen maar dat doe ik toch niet .
Ik geef ze wel eens weg.



 Dit zijn de foto,s   pff wat een werk toch steeds mocht er iemand een goede tip hebben om de foto,s gemakkelijk  te kunnen bewerken hoor ik het graag. Oh ja een tip voor een challenge kan ik ook goed gebruiken , ik weet nooit waar ik kan zoeken.
Ik gebruik nu Pick Moncky,s Ik zeg maar weer een fijn weekend en tot ziens veel liefs Nel

3 opmerkingen:

  1. Hoi Nel, wat een beauty heb je gemaakt. Ik ben dol op die zachte kleurtjes. Je hebt weer een heel mooi model gemaakt met de Cameo, knap hoor, en de afwerking is weer tiptop met die mooie bloemen en kantjes, ik hou d'r van ;p
    Mijn foto's bewerk ik in Picasa 3 (randje erom en naam erop) en ik neem niet zo heel veel deel aan challenges en de gangbare zie ik vanzelf bij anderen voorbij komen. Fijn weekend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave tag Nel en heel mooi aangekleed. Ik bewerk mijn fotos online in PICMONKEY. best simpel en makkelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Nel,
    mooi zeg dit romantische label!!!!
    ik maak foto's met mijn mobiele telefoon,
    ze worden automatisch in the cloud gezet en in Google foto geplaatst
    ik verklein ze in NERO en dat is eigenlijk alles, ik doe nooit mee aan chalenges , dus daar kan ik je niet mee helepn..
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen