Volgers

donderdag 2 februari 2017

Hoera weer een jaartje er bij

Ook ik heb de smaak te pakken van de  puntkaart .
Wat een super leuk model en ook makkelijk te maken.
Ik heb het patroon gemaakt  met mijn Cameo ook de
het labeltje is gemaakt met de Cameo, het label eerst schrijven met de Sketchpen en daarna uitsnijden.
Het is even een werkje geweest maar ik heb er nu veel plezier van, hihi ik kreeg het maar niet door.


Ik heb al diverse kaarten gemaakt er mee.
 Er volgen er wel meer  maar ook even wachten tot 14 febr.
Als er mensen zijn die een Cameo hebben en interesse hebben in  het patroon wil ik hem graag toesturen, Anders ga ik proberen hem op Facebook te krijgen.
Veel liefs maar weer groetjes Nel

5 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Nel en wat een leuk modelletje
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel Heel erg mooi gemaskt deze punt kaart . Hele mooie afwerking. De kleuren zijn erg mooi. Lief plaatje ook. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan Nel. Was ook een erg leuk patroon van Ineke.
    Mooie kleuren. Echt Nel. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je puntkaart creatie prachtig Nel, je hebt mooie kleuren en prachtige stanzen gebruikt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Nel,
    wat een leuk model is dit!
    Knap gemaakt!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen