Volgers

dinsdag 21 februari 2017

Ook leuk ??

Weer een andere mal van Dutch Doobadoo,wat is het toch leuk om te doen , maar wat heb ik een hekel aan dat knippen .
Dus hoppa Nel even op de Cameo proberen en ja hoor weer een bestand erbij.
Zo blijf ik dus bezig. Lekker een patroon uitproberen daar kan ik uren aan zitten want ik heb geleerd  GAAT NIET BESTAAT NIET .



Ik heb een paar foto,s gemaakt dan kunnen jullie het resultaat goed zien. Ook eens een andere kleur gebruikt want ook het oudere design papier moet op.
Trouwens ik vind het best een leuke combi.
Diverse mallen gebruikt oud en nieuw bij elkaar.Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden   , veel liefs en tot ziens Nel

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart gemaakt. Mooi papier en stansen gebruikt. Eenheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel,
    misschien moet ik ook maar eens aan een Silhouette denken, ik gebruik de Dutch Doobadoo mallen ook niet, ik heb ook een hekel aan knippen..
    Ik vind je kaart weer een plaatje, heel mooi gemaakt.
    Mijn hand is weer in orde, de anti biotica is op, het heeft veel pijn gedaan..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je er één hebt kan ik je wel aan wat patronen helpen tegen die tijd gr Nel

      Verwijderen
  3. Ontzettend knap om er weer een bestand van te maken Nel, het is een plaatje, zowel het model als de kaart die je ervan gemaakt hebt. Mooi lint om het geheel mee te sluiten en om oud met nieuw te combineren ben ik een groot fan van. Zonde om mooie spullen maar even te gebruiken. Helemaal top dus.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart .Mooi kleur papier heb je gebruikt
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Nel,
    slim dat je daar je Cameo voor hebt gebruikt,
    supermooi resultaat!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook leuk nel? Prachtig vond ik deze kaart. En je geduld wordt beloond met deze schitterende kaart. Sltijd doorgaan. Het gaatniet altijd even gemakkelijk. En als het dan gelukt is mag je best trots zijn.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen