Volgers

dinsdag 14 februari 2017

Valentijn

Vandaag echt Valentijnsdag , wat betekent het  Liefde  ...  Vriendschap   ????? overgewaaid uit amerika  ??? maar nu ook bij ons een grote betekenis we hebben niet voor niets  het programma  All You Need is LOVE.  Ik heb deze  kaart
 gemaakt voor een  hobbymaatje die ik eigenlijk een beetje uit het oog bent verloren, dom van mij , maar ach het gebeurd. Misschien van beide kanten iets mis gegaan. Daarom wil ik met deze kaart  het een beetje goed proberen te maken.Ik hoop dat ze het begrijpt.Diverse dingen gebeurd waar ik eigenlijk niet over wil praten. Ik zou zeggen mijn stap is gedaan, Heel veel liefs Nel    

1 opmerking:

  1. Hoi hoi Nel,
    dapper van je, om zo een mooie kaart te maken,
    hopelijk valt het in goede aarde!
    hij is in elk gevaal erg mooi!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen