Volgers

woensdag 8 maart 2017

Kerst

Tjonge wat een weer en dan ook voor de tweede keer  stront verkouden het water loopt weer mijn neus uit .
Niezen  enz. Dan is er maar één ding of je duikt je bed in  en als je nog net niet ziek genoeg bent en geen koorts heb  , jullie raden het al de hobbykamer in.


 Dit model is zo leuk je kan er een kaarsje tussen zetten, had ik eigenlijk moeten doen maar de foto,s stonden al klaar misschien bij de volgende. Ik ga hem zeker nog een keer maken , De lantaarn is van Marianne D maar ik heb hem wat kleiner gemaakt  ook de bomen iets aangepast. Heerlijk weer met mijn apparaatje de Cameo.Zo ik ben weer klaar voor vandaag ,Groetjes en veel liefs Nel




3 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart nel mooi met de kraaltjes.
    Leuk met het raampje en de vogel erachter.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Ne4l,
    vervelend dat je zo verkouden bent, Beterschap!
    Heel mooi dit kaartje met een raam leuk zeg dat er een kaarsje tussenpast,
    heel mooi van detail!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kou gevat in de Hoven? Het tocht daar zo vaak? Bekende kaart weer. Die doet het goed he? grts leny

    BeantwoordenVerwijderen