Volgers

dinsdag 18 april 2017

Hallo wie is er aan de telefoon ?

Zoals jullie kunnen zien heb ik al weer een tijdje  niets op mijn blog gezet.
De reden we kijken nu veel op Facebook en plaatsen daar gauw even een foto.
Ik kreeg ook diverse vragen waarom zet je niets meer op je blog, niet iedereen gebruikt facebook.
Vandaar dat ik er maar wat op ga  zetten, ik heb echt niet stil gezeten
Ik ben echt wel actief  er staan er ook een heel aantal  kaarten in een map  BLOG ZETTEN.

Deze telefoon heb ik gisten gemaakt met mijn Cameo , ik ben geen ster in babykaarten , maar de kaart viel heel anders uit dan dat ik in gedachte had, Dus werd het een babykaart, ik vind hem best wel leuk geworden,
Vanmiddag met een hobbymaatje een workshop organiseren met deze telefoon ik kan nu wel verklappen dat hij toch anders gaat worden.Ik beloof het resultaat te laten zien.Ik zeg maar weer tot ziens en veel liefs Nel

3 opmerkingen:

  1. Het is idd een leuke babykaart geworden. Het nadeel van facebook is, dat de kaart er soms niet eens een kwartier te zien is. Je blog is blijvend, ook voor jezelf. Zoek vaak iets terug. Van de week omdat het zo koud is even 4 maal een jaar teruggekeken. Ook die jaren was het niet zo fraai. Zelfs in 2013 was het hier -5o. Dat hebben we echt nog niet gehad. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf de telfoon en heel lief versierd xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Nel,
    fijn je weer te zien hier in blogland,
    ik kan het ook wel begrijpen,
    je kunt echt niet de hele dag op de pc bezig zijn
    en als je op facebook bezig bent dan kom je waarschijnlijk minder toe om te bloggen,
    maar het maakt gewoon niet uit, je ben t heerlijk aan het knutselen
    met een prachtig resultaat want wat vind ik dit telefoontje schattig, heel mooi gemaakt!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen