Volgers

zaterdag 13 mei 2017

Inspiratie

Noemen we dit nu weer inspiratie. Of is het na apen.
Ik vind het inspiratie. Want je krijgt het nooit het zelfde ja als het een kant en klare work shop is. Ik kreeg vorige week een kaart voor mijn verjaardag en was er helemaal weg van , dus ik dacht die ga ik maken.

Dit is mijn  kaart geworden . Maar ik geef jullie de link waar mijn inspiratie vandaan komt.http://plonysbloggie.blogspot.nl/2017/05/reminderkaart-voor-de-fb-groep.html Ik ben  tevreden over hoe mijn kaart is geworden. . Ik ga er zeker nog een paar maken.Natuurlijk. allemaal weer anders . En wat vinden jullie er van.  Veel liefs Nel

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Nel,
    ik noem het ook inspiratie,
    ik denk dat na-apen precies namaken is wat iemand heeft gemaakt,
    dus ook met dezelfde producten...
    Jij ben gewoon ge-inspireerd geraakt door de kaart die je hebt gezien en het gaf je een leuk idee.. heerlijk toch...
    en je kaart vind ik ook helemaal super,
    met een prachtig plaatje!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind hem SUPER mooi geworden inspiratie of na-apen als ik het blad Noor design binnen krijg maak ik de kaartjes ook wel na zoals ze in het boekje staan. Gewoon omdat ik ze zooooo dan heel mooi vind. En soms maak ik ze anders, het is maar net hoe de wind waait zal ik maar zeggen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen