Volgers

zondag 30 juli 2017

Vintage Lady

Vandaag weer eens een vintage lady .
Voor mij is dit een nieuwe look voor een ander een beetje oud, maar de lange kaarten oh wat zijn ze leuk. En gaaf om te maken  je kan er toch best wel wat leuks op kwijt.


Het plaatje heb ik van Pinterest.
Het frame van Alie en de plooirand onder aan de kaart heb ik zelf gemaakt van een rolletje organza van de  Action
Dit was het weer voor vandaag , we gaan nog even iets leuks opzoeken , Hele fijne zondag nog en veel liefs Nel

3 opmerkingen:

  1. Hoi Nel, in de vergroting heb ik extra zitten smullen van je prachtige kaart. Wat mooi gemaakt. Heel lief dat "rokje" van tule in combinatie met het kantje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Nel,
    net zoals mijn voorgangster ook al zei, ik heb de kaart ook vergroot zitten bekijken, wat heb je dit mooi gemaakt, ik ben dan ook echt een fan van vintage, prachtig van kleur en detail en het randje tule vind ik supermooi!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige plaatje heb je gebruikt Nel. Verder heel erg mooi gemaakt. Een super de sup mooie kaart. De kleuren zijn prachtige. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen