Volgers

maandag 10 juli 2017

Voor mijn hobbymaatje

Oeps  dit is een tijd geleden, En hoe komt het dat we zo weinig bloggen,   inderdaad FACEBOOK.
Maar ach ik ben er weer eens . Ik heb deze kaart gemaakt voor een lief hobbymaatje die vorige maand al jarig was, nl 6 juni  ik beloofde dat ik hem gelijk op mijn blog ging zetten.Nou ben ik vlot.
Natuurlijk was ik vergeten een foto te maken voor ik hem opstuurde, maar gelukkig was ik niet de enige, dus heeft zij dat voor mij gedaan. Sorry beter laat dan nooit .




Dit is mijn kaart zij vond hem mooi  en ik ben er trots op,Ik beloof maar niet meer en zeg gewoon tot de volgende keer, Veel liefs Nel

5 opmerkingen:

  1. Yesssss....het is je weer gelukt hahahaha....alleen beetje jammer dat ik een typefoutje in de tekst op de foto heb gemaakt maar.....Het was goed bedoeld moet je maar denken....en Bel betekent in het frans mooi toch? Een mooie kaart van een belle dame.....Ik was er in ieder geval helemaal happy mee.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een plaatje Nel. Wat leuk zoals je dat rozenkant op het balletrokje hebt gebruikt, geeft er meteen een romantische uitstraling aan. Romantisch afgewerkt met mooi kant...ik hou d'r wel van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mag best trots zijn op deze schitterende kaart Nel. Super de sup mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Nel!!!!
    Wat leuk dat je er er weer bent!!!
    Heel mooi deze creatie!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen