Volgers

dinsdag 1 augustus 2017

Kerst zonder plaatje

Vandaag eens aan het proberen een kerstkaart zonder een plaatje te maken ,
En ja hoor het is gelukt. Ik heb zoveel spullen in mijn hobbykamer dat ik dacht ik ga ze maar eens wat meer gebruiken, eerst vond ik het altijd maar zonden.
Hebben jullie dit nu ook ?



Dit is mijn kaart  maar wat stansjes gebruikt  ,  een strik die hoort er altijd  op vind ik en een bloemetje  en je ziet het resultaat vind ik niet slecht. Wat vinden jullie er van missen jullie een plaatje?. Ik zeg maar tot ziens  groetjes Nel

5 opmerkingen:

  1. Hallo Nel
    Ik heb dat ook hoor, dat ik het zonde vind om te gebruiken, maar we moeten het maar gaan gebruiken, wantwe worden al een daagje ouder en het zou jammer zijn als we niets met de spulletjes hebben gedaan toch.
    Je kaart is prachtig, mooie mallen en zo prachtig ook zonder plaatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik heb dat ook, en heb mezelf hetzelfde voorgenomen, eerst maar eens wat opgebruiken alvorens nieuwe te kopen.
    En je kaart is hartstikke leuk geworden.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee hoor Nel ik mis niks op je mooie kaart, er valt genoeg te bewonderen. Leuk om een ronde kaart te maken en het zilveren holografisch karton komt mooi uit bij al het wit. Ik ben ook steeds meer op mijn kamertje aan het struinen én gebruiken...daar krijg ik op het moment zelfs lol in, extra genieten ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi nel
    Ja zo kan het dus ook en ik vind het een mooi resultaat
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Nel. Even bloggen. We gaan niet fietsen, na de koffie even wat in de tuin doen, er is zo'n troep daar. k vind je kaartje prachtig. Zonder plaatje misschien nog wel mooier. Goed gedaan.
    Nu was jij aan de beurt. 9 aug moeten we allebei naar t oogziekenhuis in Rotterdam. Wim in ieder geval krijgt een staaroperatie. Wat ze bij mij gaan doen weet ik nog niet. Links zie ik nog maar voor 40%. Daarom is kaartenmaken e.d. ook niet in beeld. Hopelijk 24 aug een workshop van Marjan in Delft. Je hoort wel meer een andere keer. liefs leny
    En we spreken na 9 augustus wel af.

    BeantwoordenVerwijderen